Kwaliteitsrapportages MENS De Bilt: We krijgen dikke voldoendes van onze klanten

05/04/2017 - In 2016 is MENS De Bilt gestart met het toetsen van klanttevredenheid op verschillende onderdelen in de organisatie

in het kader van kwaliteitsbeleid, namelijk onder cliënten van het Sociaal Team, maatjes van MENS met Elkaar en gebruikers van de BoodschappenPlusBus.

Hier leest u de resultaten daarvan.

Delen:

Nieuws

22 februari 2018

Informatief Huisbezoek nu voor 80- en 85-jarigen

MENS De Bilt zoekt nieuwe vrijwilligers voor het team 'Informatief Huisbezoek'. Ouderen worden... Lees verder

21 februari 2018

Zijn mannen nodig?

Column Evelien Ribbens, directeur MENS De Bilt. Gepubliceerd in de Biltsche Courant op 21... Lees verder

20 februari 2018

Meepraten in het Mantelzorg-Panel

Steunpunt Mantelzorg wil graag in contact komen met mantelzorgers die mee willen denken en praten... Lees verder

Bekijk alle nieuwsberichten

Inschrijven voor de nieuwsbrief

* verplicht invullen