Kwaliteitsrapportages MENS De Bilt: We krijgen dikke voldoendes van onze klanten

05/04/2017 - In 2016 is MENS De Bilt gestart met het toetsen van klanttevredenheid op verschillende onderdelen in de organisatie

in het kader van kwaliteitsbeleid, namelijk onder cliënten van het Sociaal Team, maatjes van MENS met Elkaar en gebruikers van de BoodschappenPlusBus.

Hier leest u de resultaten daarvan.

Delen:

Nieuws

24 november 2017

Intercultureel Eetcafé 26 november gaat NIET door.

Wegens omstandigheden gaat het Intercultureel Eetcafé op zondag 26 november niet door. Lees verder

24 november 2017

MENS De Bilt gaat aan de slag met mijnkwaliteitvanleven.nl

Mijnkwaliteitvanleven.nl is een landelijk initiatief van de Patiëntenfederatie Nederland. Het is... Lees verder

23 november 2017

Feestelijke opening van Ouders Lokaal De Bilt

Na de gemeente De Ronde Venen, Stichtse Vecht en Montfoort is nu ook De Bilt een mooi initiatief... Lees verder

Bekijk alle nieuwsberichten

Inschrijven voor de nieuwsbrief

* verplicht invullen