Kwaliteitsrapportages MENS De Bilt: We krijgen dikke voldoendes van onze klanten

05/04/2017 - In 2016 is MENS De Bilt gestart met het toetsen van klanttevredenheid op verschillende onderdelen in de organisatie

in het kader van kwaliteitsbeleid, namelijk onder cliënten van het Sociaal Team, maatjes van MENS met Elkaar en gebruikers van de BoodschappenPlusBus.

Hier leest u de resultaten daarvan.

Delen:

Nieuws

25 september 2018

Crea-markt op 3 oktober

Verkoop van brei- en haakwerk ten behoeve van het Ouderenfonds. Lees verder

24 september 2018

Mama Café De Bilt gaat op bezoek bij de dieren.

Mama Café De Bilt zal voortaan 1x per maand aanwezig zijn bij Kinderboerderij De Schaapskooi. We... Lees verder

24 september 2018

In Between Café De Bilt - Maandag 1 oktober 2018

Maandag 1 oktober 2018 van 8.45-11.45 uur is er weer een In Between Café De Bilt. Het netwerkcafé... Lees verder

Bekijk alle nieuwsberichten

Inschrijven voor de nieuwsbrief

* verplicht invullen