Klachtenregeling

Heeft  u een klacht over MENS De Bilt?  Wij vinden het belangrijk om uw klacht te horen, zodat we samen met u een oplossing kunnen zoeken. Wij vragen u om uw klacht zo nauwkeurig mogelijk te beschrijven en via e-mail te sturen aan: directiesecretariaat@mensdebilt.nl.

U ontvangt zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen vier weken, een reactie.

Meer informatie over de procedure voor het indienen en afhandelen van klachten leest u in het klachtenreglement van MENS De Bilt.

 

Nieuws

25 mei 2018

De Cliëntenraad zoekt cliënten voor Raad

De leden van de Cliëntenraad zijn op zoek naar cliënten uit de gemeente De Bilt, die een... Lees verder

24 mei 2018

Avontuurlijke Nederlandse les op het Landgoed Beerschoten

Parallel lopend aan het schooljaar wordt door MENS De Bilt Nederlandse les aangeboden aan... Lees verder

18 mei 2018

Samen tegen Eenzaamheid De Bilt

Het is bijna een jaar geleden dat de conferentie 'Samen tegen Eenzaamheid' plaatsvond in het... Lees verder

Bekijk alle nieuwsberichten

Inschrijven voor de nieuwsbrief

* verplicht invullen